pages

!~THANKS FOR VIEWING~!

!~W.E.L.C.O.M.E~!
ini belog buruk dan berhabuk dan tak laku dan dan dan... kbai.

Thursday 21 July 2011

Sorry, Saya TAK Sombong Okay

siang sume.. watpe tu? dh lunch? ke puasa? yg puasa tu slamat berpuasa la ye, klo x keberatan tu doa2 kan la keberkatan utk dynda skali ye? heheh. tetibe lak kan.
lately kpala asek pusing je, knape ye? ke sebab selalu sangat ngadap lptop ni?
err..ade doktor tak kt sini? wanblur, bukan ke awak dlm bidang tu? ce bgtau ape masalh sy ni? hoho. eh? oh lari topik ea..ok2
1st of all dynda nak cakap terima kasih daun keladi pada sume yg singgah, follow,  lepak, usha, stalking or yg sewaktu dengannya lah kt blog dynda especially semalam. tq sgtsgtsgt.
nah, ni utk korg
syg korg banyak2! ^_^

sory klo ade yg dynda lmbt bls kujungan, biasa la tenet laju sangat. klo ade lg yg dynda tak bls kujungan tu, please let me know okeyh? bajet hot lak ko dynda
tapi! tapi..tapi. tak abes2 ngan tapi. dh nak buat cmane kn?
mnde ni dh le nk ckp, tp tak TERpost. asek postpone memanjang.
ni, yg jenis suka singgah or follow sini then tak tinggal jejak. yg tu mmg dynda tak tau langsung la kan.
ade jugak yg tinggal jejak dkt "kotak jerit2" tu, tapi dye guna url shoutbox dynda.
tinggal pesanan kemain, "saya dh follow awk, follow kita balik ye :)"
haa.. tp bile klik2, "aih, pahal pulak shoutbox aku yg kluar??"
maka dgn itu dynda pon kepeningan n tak tentu arah kejap. dh la ade ssetengah tu user profile pon tak share. adeyhh.. dh tu, cmane dynda nk bls kunjungan or follow kamOo balik haaaa?
dynda tak sedap hati la jugak kn kot ade yg ckp dynda sombong ke, kekwat ke ape kn. macam la ko tu artis nak kekwat2 kn dynda? ok abaikan.
dynda takde la sombong sgt..
so, nak pesan la ni, sesape yg singgah or follow dynda next time, make sure link yg anda tinggalkan dkt "kotak jerit2" tu betul.. jgn tinggal link yg tak semena pulak! okeh?
tu je nak ckap. klo ckap bnyak nt kang kne baling botol lak nt. HAHA! mcm dok ats stage buat syarahan pulak. anyway,
sume follower dynda tu mknanya kwn dynda la kn? :))
nota kaki:
-baru perasan yg aku suka sgt guna perkataan "kan". HAHA!
-ni, incik kura ajak pegi guling2 kt blog dye. jom lah, tak rugi pon. hee
-to incik kura, ok sy admit sy suka lepak blog anda. masok air! tau?

20 comments:

kura said...

please let me know okeyh? - bukan main viok (vogue) ayat ni! hahaha...

hehe. segan la kite ada org tag nama kite kat blog dia. aw! haha...

oh eh? :') kura sgt meghargai dynda. hekhek

Mr.She said...

@kura
ai, skali skala "viok" ape slhnye.. huahaha

huk alohh, malu2 harimau lak

hargai je? xnk bg ke sposen ke doplosen ke.. HAHA!

touya said...

Dynda propose aku weh ! dia propose aku !

Tapi aku pelik , macam mana leh kuar shoutbox kita sendiri kat link ?

Mr.She said...

@touya
ape yg hang melalut ni touya? huahua

err.. hang tak fhm ape yg aku ckp ke, aku yg tak fhm ape yg ko ckp ni?? adeyh adeyh =.="

Niena Muhammad said...

salam ziarah.. :( sorry sempat senyum jer kt sini :D

Mr.She said...

@niena
ala cian.. bz ea? hee takpe2, snyum pon dh ok.. :))

cleverspider55 said...

oic!ada ke cm tu..asal org follow nak kena follow balik..ni lah sikap blogger malaysia yg aku tak berape berkenan..kalau dynda tak follow balik pun org yg follow dynda tu tak yah org tu kecil hati atau ckp sombong.Cuba fikir,mana lg baik-beribu follower tp yg lawat blog kita 2 3 kerat je bila update- tak ramai follower tapi blog kita tetap ada orang baca dan sentiasa ikuti pkembangan tulisan kita

Mr.She said...

@cleverspider
yup, dynda mmg spendapat ngn cleverspider, tp mmg dh jd kbiasaan dynda, bila ade sesape follow, dynda akn follow balik, kecuali budak2 hingusan yg suka update entry yg tah pape, yg tu mmg x kuasa la nk lyn kn. ermm..

kura said...

tak boleh sekali sekala, nnt asik nk viok je. apekes? haha..

Ehehe kite mmg pemalu pon! haha..

haa. nah amik wang pos tigepolohposensen ni. haha

Mr.She said...

@kura
baiklah tok! haha xtau nk ckp ape dh

tigepolohposensen tu equal to brape ye? muahaha!

touya said...

aku rasa cam ko yang tak faham aku cakap . sebab aku sendiri pun tak faham apa aku cakap .

Mr.She said...

@touya
mmg aku dh agak dh..

Shazwan Azizan - wanblur said...

pewiiitt..

first, im not a doc yet, just medical student.. x layak lagi nak dpanggil doc. hehe

sakit apa nie?? sakit cinta kjerh??

p/s : thanx for appreciation :)

ZULHILMI TEMPOYAK said...

mn ad sombong...blagak je..
hahaha...
xde la..nice to know u..
:)

Mr.She said...

@akuwanblur
tau la still student, biar la nk pggil doc awl2.. hee

erk. xde mkna skit cnta la. hoho

welcome as always :)

Mr.She said...

@zulhilmi
blagak ye? slh org kot ni.. hee
nice to know u also :)

ZULHILMI TEMPOYAK said...

xponn...sweet je dye..;p

Mr.She said...

@zulhilmi
sapekah? huihuihui XD

Lya Amie said...

yup, u tak sombong ^^

Mr.She said...

@alia
thanx dear :')