!~THANKS FOR VIEWING~!

!~W.E.L.C.O.M.E~!
ini belog buruk dan berhabuk dan tak laku dan dan dan... kbai.

Monday, 25 July 2011

Eh? Akak Dah 21 ke?? o_O

mood: 
kesejukan selepas didera ronda 1 kampung (pg2 buta) dgn moto oleh abg long dil. eh, abg long aku la!

tatkala aku sedang lena diulit mimpi padehal tak mimpi pon smalam 
tetibe
"woii!! bangun.. hantar aku jap"
adeyhh.. nak kmane pulak la pepagi buta ni. tp memandangkan aku ni seorg adik yg baik, layankan saje la permintaan abg yg baik hati tu.
ok cerita dah habes.

bengong! klo wat karangan ni mmg dpt markah 0 la. jauh benor terpesong dpd tajuk nye. ok abaikan yg kat atas tu, iklan je sbenarnye. huhahuaha
ni kisah semalam tapi peram dulu semalaman kasi masam sket. wooo..
semalam kuar meroyan jap, tapi naik teksi je. biasa la budak takde lesen!

ko takde lesen dynda?
aah takde. eh, ade ade. lesen beskal.
malu la wey takde lesen, umo dah tua! tapi awet muda
ahhh! x kesah la, buat ape je ade lesen, aku lagi suka pkai driver. hahaha ok tipu.

mse naik teksi tu dynda potpet2 ngn pakcik driver.biasa dynda kan peramah. bwerkkk! 
makcik sbelah rumah dh muntah hijau dgr aku gebang.
pastu ade sorg budak, umo around 17 n above KOT. tetibe nyampuk
"eh? akak dah 21 ke??" muka terkejut
"ahh la, dh 21"
dia tergamam jap, cmni ha rupa dia
tgk gambar ni lama2 biar korang pening

pastu tak sempat ckap bnyak dynda dh smpai umah. 
-END-
nota kaki:
-agak2 ape dalam kpala otak budak tu? korang tau? kerh kerh kerh.. :P
-jgn tnya knapa dynda post entri tah pape ni. babai :)

4 comments:

zulhilmi.tempoyak said...

dlm hati mesti dak tu kt.
muke dah mcm aku dah..hahaha

miss dynda said...

@zulhilmi
whoops.. haha

nurAMALLINA said...

aar la gambar tu buat orang pening, hahahaha

miss dynda said...

@nurAMALINA
hee.. sje nak soh org pening :P