!~THANKS FOR VIEWING~!

!~W.E.L.C.O.M.E~!
ini belog buruk dan berhabuk dan tak laku dan dan dan... kbai.

Wednesday, 20 July 2011

22 July ni Aku Kawen.. Datang Tau!

halo kawan..manyak sibuk ka? 22 July ni dtg rumah aku tau, aku dh nak kawen.
what? really?? ooo emm jieyy~!
yelah, org lain pakat dok kawen, aku pun nak kawen jugak.
amboi, gatal..
meme ah. ade ke mnusia taknak kawen atas dunia ni?
klo ade tu mybe something wrong somewhere la kot. wohoho. manyak langsi itu ayat.

jap, sape yg nak kawen sbenarnya ni?
la.. sape lagi klau bukan kawan dynda! (baca leklok ye!)
barwa! 
hahaha saje gedik kecikkan perkataan kawan tu. muahaha.. ade yg tertipu tak? ade ade ade?
takde sudah!
nak cite ape sbenarnya ni dynda?
 tu jela nk cakap,kawan dynda dh nk kawen and ramai yg dh kawen 
kamOo bila lagi dynda?
oh! terasa macam sudah tua d situ.
err...err...sorry to say la, saye rase saye still muda belia lagi, so.. 
kite enjoy~ la dulu
wawawa.. blajar dlu kasi abes la dynda, takyah meroyan nak kawen dulu!-ayah cakap.
huk alohh.. ayah ni tak sporting la. yelahh2.. baiklah ayah. hoho anak yg baik la katakan.
ok lah, laptop ni pon dh meluat tengok muka aku tiap2 hari. babai :)

bila cik abe nk dtg rumah bawak cincin ni ye? hahaha gedik lg


nota kaki:
tajuk tu? saje nak kasi gempak. ha ha ha~~~ (gelak mcm shin chan tau!)

10 comments:

kura said...

nasib baik kawan yg kawen.

ehem! ehem! Eh? haha...

miss dynda said...

@kura
yela..dynda kn budak skolah lg, muda belia lg. ahahah. budak skolah ke? erk. hoho

touya said...

nak kawen gak ! nak kawen gak !

miss dynda said...

@touya
kawen jelah. bising je. huahaha

Ajeyy Rawk said...

wahhh, kalau datang rumah tu no problem laa kak ..

satu kampung jee kita ni .. haha :)

miss dynda said...

@ajeyy
hang jgn dok buat kacau dik oi.. akak lmbat lg kot.hii :D

kura said...

bukan budak sekolah. muktamad. hiok! hahaha

miss dynda said...

@kura
ok muktamad. (hiok tu bunyi kura la kn?) muahaha..

kura said...

hiok tu bunyi tersedak ikan masih kat dalam hidung. hiok! hahaha

miss dynda said...

yaiks! hahaha