!~THANKS FOR VIEWING~!

!~W.E.L.C.O.M.E~!
ini belog buruk dan berhabuk dan tak laku dan dan dan... kbai.

Friday, 8 July 2011

CARA PALING IDEAL UNTUK COVER MALU~ :D

Hey dear2 skalian.. jom blaja cara2 nk cover malu.. seriously berkesan, tapi tak sume org sanggup buat camni tau, hanya org yg daring je yg bole ikut cara ni, he3. Cara2nya ialah:

1.Kalau tersepak batu:
Jangan terus bangun, sebaliknya kamu baring dan terus berguling-guling hingga jauh dari perhatian ramai.
Bila sudah tiada yang nampak, barulah bangun.

2.Kalau terjatuh basikal:
Cepat-cepat naik basikal kamu semula dan buat-buat jatuh sehingga berkali-kali supaya orang ingat kamu sengaja buat lawak.

3.Kalau terjatuh tangga:
Terus bersilat seolah-olah kamu dirasuk atau sedang berlawan dengan makhluk halus.

4.Kalau terjatuh dalam longkang:
Pungutlah sampah yang ada sambil marah-marah dengan suara yang kuat, pasti orang menyangka kamu seorang yang amat prihatin terhadap kebersihan.

5.Kalau jatuh ketika naik bas:
Jeritlah kuat-kuat "Oi! Apa ni tolak-tolak orang?" walaupun sebenarnya tiada orang di belakang kamu.

6.Kalau terjatuh di depan perhentian bas:
Terus buat-buat pengsan sehingga ada orang yang membantu kamu.
Kalau tak ada yang membantu baring terus sampai malam sehingga tiada seorang pun yang tinggal di perhentian bas itu. Inilah masa yang paling tepat untuk kamu bangun semula.

7.Kalau tergelincir di lantai licin:
Tariklah kawan-kawan atau sesiapa yang ada di sebelah kamu untuk jatuh bersama-sama supaya tak lah kamu seorang sahaja yang dapat malu. Ye dak??

comel je aku tgk mnde nih! hahaha


p/s: ade bran?? Cubalah. Smoga Berjaya!! wawawa J

9 comments:

Miss Y and Her World said...

adoiiii nye pun kan. yang no. 3 tu kelakar. ahahaha.

Teguran Ikhlas Dari Seorang Lelaki Untuk Wanitanya

miss dynda said...

hahaha.. ea? cam ade pengalaman je kn? hikhik :P

kura said...
This comment has been removed by the author.
kura said...

ok. semua boleh pakai. ciss haha

miss dynda said...

@kura
hahaha.. amacam? mau cuba ka? XD

kura said...

lebih baik elak kan. hahah

miss dynda said...

haha. dh agak dh.. mesti x brani punya.. wahhaha

deqlis said...

vrooommmm...vrooomm...singgah sini naik moto besauuu hihi..mai kopi secawan hehe..

nice blog! keep in touch..

miss dynda said...

@deqlis
mekacih! ngee snyum smpai tlinga XD