!~THANKS FOR VIEWING~!

!~W.E.L.C.O.M.E~!
ini belog buruk dan berhabuk dan tak laku dan dan dan... kbai.

Friday, 19 August 2011

Dunia Akhir Zaman...

Assalamualaikum..
cuba tengok gambar ni
yg lelaki tu sila jgn tengok lama2! >.<
pandangan anda?

astaghfirullah.. ape sume ni? trend baru? hah, klo trend baru meh aku conteng2 cket tubuh kau, kasi ade corak cket. lagi cantik! nak?
ok, sesungguhya kau mmg tak dengar baca pon ape yg aku tulis ni. zzzz

terang2ngan mempersendakan Islam. pakai baju paras lutut, nampak ketiak (bulu ketiak cukur tak ni?) then pakai tudung. ape, kau bajet style ke pakai macam tu?
nak kata non muslim, MUSTAHIL la, kalau non muslim, npe pakai tudung? dok gitu?

tah la, aku xnk ckp banyak. pendapat korang?

nota kaki:
picture: credit to nuryn aina

22 comments:

cart kartika said...

ya allah.. sanggup ye die pkai gtu.
xase mlu kot... singgah bce entri sni^^

Nas Azhari Hamzah said...

dari mata seorang lelaki... langsung x lawo. hampeh. seksi jauh sekali.

kura said...

eh. tp nk pandang lama2 tanpa kelip mata la. eheh! ahaha..

ala. normal la dynda. dah moden ler katekan melaysia. haktuih. haha

sifu im said...

so sexy n hot..nnti mati pon hot 2 de hell

akuwanblur90 said...

pergh... bley membatalkan posa nie kalau die g bazar.. habis semua batal posa... gangguan seksual btol/

kecik BESO said...

nk tgk gak,, jgn luper pollow me

Dynda said...

@cart kartika
mybe dye rse bgga~ =.="

Dynda said...

@nas
hum, tau takpe. nak sepak laju2 je rse

Dynda said...

@kura
tgk je, dosa sndri tanggung. haha

aah, moden sesangat! huu

Dynda said...

@sifu
ahaha.. kn dh dpt :D

Dynda said...

@akuwanblur
haha. gangguan seksual yg x menahan tu! XD

Dynda said...

@kecikBESO
wa tgk lu kecik besar kecik besar je.. haha

yela, i will :')

kura said...

dosa kita share la. sbb kau publish kn gak? hahaha

Dynda said...

@kura
cissskek cepat dimasak, sedap dimakan!
hah, aku dh pesan jgn tengok lelame bukan? zzzzzzzzz

zulhilmi.tempoyak said...

rsnye minah indon tu...hihi...

btw....
dynda. sori lame tak kentut kat sni..BB ni problem...lembap nak surf..nk komen ni pon kne tunggu loading stgh jam...tp ttp ingat kat dynda..haha

kura said...

hahahaha

Dynda said...

@tempoyak
ke awek tempoyak? ahaha

oh yeke? terharu la klo camtu. wahaha XD

Edy Fee said...

biar betul/teruk betul la

Dynda said...

@edy
sgtsgtsgt teruk =.="

Niena Pengembara Ilahi said...

erm..apa nk jadi laa

Touya K II said...

fikir positif , mana taw masa tu dia test tudung ke ? sebab dia nak berubah ?

Dynda said...

test tudung amende nye togeh.. ade rupa kedai tudung ke tu? =.="