!~THANKS FOR VIEWING~!

!~W.E.L.C.O.M.E~!
ini belog buruk dan berhabuk dan tak laku dan dan dan... kbai.

Tuesday, 9 August 2011

Bangga Ler Tu Kena Puji?

sape bangga? sape kena puji? dynda?? memang tak la kan.. 
habes tu sape? err..err.. dynda pon tak tahu sape. bole gitu? ah, gasak.
amboi dynda, nak mengutuk la tu. nasib tak puasa. whoopss.. ok abaikan.
eh, lupa nak bagi salam la
Assalamulaaikum bloggers.. heee
happy smacam je dynda arini, knape ye?
hoh hoh. lagi2 isu pasal facebook. tu la, sape suruh sign up facebook dynda? pastu mula la nak kutuk org tu, nak kutuk org ni. haisyh! *jangan tiru macam dynda tao, nanti mak marah! :P
haha hey you! dynda bukan nak mengutuk pn.. nak bagi kesedaran cket kat sape2 yang bakal terasa. memandangkan dynda tak pernah buat macam tu, so dynda nak bagi mereka2 yang selalu buat tu rasa macam makan sambal belacan la cket. jahat jugak aku ni. lu tau? lu tau? lu tak tau maaa..
dynda nak ajak sesape yang seangkatan dengan dynda untuk backup dynda. boleh? 
kamon, lets go! ore kelate kata angkat puak. lu tau?
korang rasa perlu ke upload gambar2 yang segala mak nenek yang kadang mem'bulu'kan mata memandang atau kadang meloyakan tekak ibu2 mengandung dekat fb tu? perlu? buat mimik muka macam siput sedut la,  macam siput tak sedut la. pastu bila orang puji, terus bangga. besor lobang hidong.
tahukah anda, kadang2 org puji tu ade yang tak ikhlas? ade yang cakap seolah2 memuji, tapi sebenarnya memerli. hah! padan muka. muahaha. Allah dah cipta kita sebaik2 kejadian, muka dah cantik2 sume.. knape nak buat muka yang tak semena camtu? adoi..

ape masalah kau dynda? tak puas hati? nak gadoh? 
eh. dynda.. err.. takde masalah. nak bagi kesedaran cket je. err.. taknak gadoh, dynda penakot! takpe la, ade org panggil, dynda out dlu la ye, babai >.<
jgn mara aaaa.. :')

1 surat layang:
-jahat pulak kau dynda! >.<

p/s:
-hee..sory sory sory sory~~ ("(^_^)")

10 comments:

kura said...

hahaha. beso lobang dong! haha..

erk. biarkan la mereka bersama labolabonya dynda oi..

miss dynda said...

ahaha.. sje nak kasi org marah cket la kura.. kahkahkah (dh lme x kne mrh la ni >.<)

widiea azira said...

muke siput sedut t0o cane wey..

bg contoh sikit..
tp ngn muke mg sndri ar ak nk tgk..hahaha

miss dynda said...

amboi cik wiwi.. kemain! ak x pndai la nk wt muka gitu weh! klo mg rsanya jd. hahaha >.<

kura said...

Eh. suka pula ekau dimarah yewwww. haha

touya said...

nanti bila dipuji diorang cakap

"hehe mana ada"

Wuming said...

Memang macam-macam kan kat FB ni...

miss dynda said...

@kura
hah. kdg2 suka jugak. HAHA

miss dynda said...

@touya
yg ckp mcm tu xpe lg.. yg siap bangga tu cne lak? hahah

miss dynda said...

@wuming
kan kan kan! macam astro pulak. hiks!