!~THANKS FOR VIEWING~!

!~W.E.L.C.O.M.E~!
ini belog buruk dan berhabuk dan tak laku dan dan dan... kbai.

Tuesday, 8 May 2012

PM Pun Tak Sebizi Gua

Assalamualaikum...


As the conclussion, aku sendiri pon tak tahu sampai bila kebizian aku ni akan berakhir.
maka?

awak dan awak dan awak awak sekalian:

guess what i'm saying

seeya! :)


p/s 1: maaf ayat tunggang langgang
p/s 2: maaf kalau tak sempat nak balas tapak kaki kalian :O
p/s 3: sorry syahir n onie, tak sempat nk join segmen yg kalian tag. SORRY :(
p/s 4: eh, btw doakan keselamatan titeww tau! :)

16 comments:

sis92 said...

amboi ni betul2 bizi ni..
yelah eden mendoakan keselamatan awookk :D

syafiqakarim said...

wa terasa gila kena abai ni.
hahah pe kes.

weh,bibir kau ke?hahaha

widiea azira said...

smpai x smpat date ngn ak kt kg. .:p

kura said...

aku org kedua kau tag. so. aku dapat bibir yg kedua ke? alaaa. alaa. aku nak semua bibir2 tu. ouchh! hahaha

Suhami Ahmad said...

hihi....belog cabuk atok pun ado gak...terharu....atok sayang cucu2 atok gak =)

Zakaria's daughter said...

kemain busyyyyyy luu,hhaa

ainraus said...

amboi busy amat nih! :)

Boni JLL3 said...

sob3.... terharunya bila nama saya ada dalam senarai.... sob3.... rasa dihargai sengsangat.. janganlah bizi sangat... rasa macam terabai je... sob4

Boni JLL3 said...

daripada gerakan bibir tu, ayat yang bergema ialah ' I LOVE U!' Betul kan?hahaha

Teenager Housemaid said...

awak!!!
happy busy-ing!
hehehe..
saya pun nak membizikan diri..eh? hehehe

O CIKTEDDY said...

ala awak ni busynyer..nanti kite rindu awak!

amercorner.blogspot.com said...

yang muluttu cakap I LOVE AMER

Mk Syahir said...

denggg~ tak hupdate kat bloglist..maaf awok..

xpe..saye paham sejak jadi PA bini PM nih awok memang busy sokmo..

titeww slaluw doakan keselamatan khamueww =)

mohamad shazni said...

haish...rindu la kt awop nti..hehehe..

Cik Yatt said...

bznye die..

R Machomil said...

Fulamak ari2 bz. Dasat btoi. XD