!~THANKS FOR VIEWING~!

!~W.E.L.C.O.M.E~!
ini belog buruk dan berhabuk dan tak laku dan dan dan... kbai.

Tuesday, 24 April 2012

Menegur dan Dimaki

Assalamualaikum..
peh. kata cuti. tp baru nk hupdate belog.
kepala otak tengah serabut pikir pasal test yg berlambak next week. plus tripS (trip-trip) yg bakal membotakkan kepala.
purse aku dah ketandusan penghuni ni. T__T
eheh. ayahhh, mintak duit ^^. *dush dush!*

nah hambek. bace. sila sediakan kanta pembesar


heheh. tak terkejut kan? ade je manusia mcm ni. bila ditegur dgn baik, dimaki nye balik org yg menegur tu.
aku jumpe dialog sebegini dekat fesbuk. tp xkn nk print screen pulak kan? kang tak pepasal aku kne serang. tak pepasal pulak penuh komen dpd "ANON" mcm yg dkt blog si MKS tu. kehkeh

PEACEEEE! (^_^)")

24 comments:

Mk Syahir said...

itew nak berkenalan lew dengan awak..awak tomew lew..tapi gigi awak jongang..pakai lew braces..kihkihkih

Mr.She said...

hahaha. eee ta baik ckp itew cenggitu aw! kahkahkah

geli den geli >.<

Mk Syahir said...

hahahhaa..muntah pelangi 2-3 das..

kura said...

klu aku, aku printscreen ajeee. hahaha

Mr.She said...

@MK
haa buat acano jd kalerful? hahaha. yekk!

Mr.She said...

@kura
biasa lah. aku baik (penakut) sikit :3

Boni JLL3 said...

semoga mereka2 ini akan disedarkan sebelum tibanya ajal yang bila2 masa akan datang menjemput

Miziey said...

Hahah. Takut diserang anon ek? tutup jer kat setting tuh. Huhu~

Mr.She said...

@boni
umm.. amin2..

Mr.She said...

@miziey
takpe, anon tak brani nk serang blog ni. hewhew

ckp besar :D

Maya Lisa said...

haih ? memang &*&*^& la orang gini ~ kita memesan yang elokk elokk ~

Mr.She said...

kan kak maya kan kan. sabau jelaa ._.

syafiqakarim said...

print screen je beb.
biar sentap sket.haha

mohamad shazni said...

ish3...awk2,,awk ckp kt org tuh,time die mati nti soh die kebumikan dri sndri ye..suke sgt nk pakai alasan kubur lain2 kn...makanya ni makan die

Mr.She said...

@iqa
takmauuuu. takot! kahkah

Mr.She said...

@shazni
jap sy print screen komen awk bg kt dye. buleyy gitu? hehe

O CIKTEDDY said...

perghh trus tukar jadik raksasa..haha

Mr.She said...

hahaha. raksasa pon jadiii XD

P U C A T said...

haluuu

search ilmu said...

visit today bro,,, please visit back

xila riston said...

AHHH cunnya...like 35 kali....hikkkk

Mr.She said...

kahkah. like la 300 kaliii :3

Suhami Ahmad said...

hihi...selalu jo atok nampak kat pesbok tu komen cenggini

Mr.She said...

kan atokk.. ksian mereka :3