pages

!~THANKS FOR VIEWING~!

!~W.E.L.C.O.M.E~!
ini belog buruk dan berhabuk dan tak laku dan dan dan... kbai.

Monday 5 September 2011

Melatah: Tak Malu ke Mencarut 'barang' Sendiri?? =.="

Assalamualaikum..
so, raya tahun ni masyuk tak? berapa banyak dwet raya dapat? jomm belanje kepci! ngehehe


opocot @?$#^*%!

woi!! tak malu ke sebut sendiri punya? muka letak mana? 
alahai.. aku yg dengar pulak rase malu.
wahai perempuan... tak malu ke melatah macam tu? tambah2 depan laki.melatah tak beragak. kadang2 sje je buat2 melatah. wadehell
wahai lelaki pulak, jgn nak kemaruk sangat sebut2 'barang' orang. sesedap rasa je kau kan? haih. ape nk jd ape nk jd.. cuba la klo melatah tu sebut perkataan yg elok2..
kadang2 kn, makcik2 yg dah berusia emas, perak, gangsa dan sebagainya pon mencarut mengalahkan budak2 hingusan. lagi sadis. hurmm.. 
GASAK LA KOME... bukan urusan aku. huh. 
jp lg mesti ade yg marah ngn dynda. heh. nk g nyorok. babai >.<

nota kaki:
-pergh! refresh pat ploh ratos kali bru dpt update. zzzz
-eh, ade lagi ke yg nk bace entry2 dynda ye? dh berminggu blog ni sunyisepi. kesian :(
-ade org unfollow dynda, TAHNIAH! *clap clap
-err..err..ade yg terasa ke ngn entry ni? chillax oke... (^_^)")

17 comments:

diya said...

dpt duit raye banyakkk
tapi dah habis beli barang2 =.='
slalu dgr org tua je melatah2 mencarut benda dorang neh, tatau lah kalau ade org mude kan :O

kura said...

hahaha. rilex la dynda. diorg excited tu dgn "barang" diorang. hahahaha

erk. ada je yg nk baca. aku aku. haha

Mr.She said...

@diya
whoa, sepantas kilat buat shopping ye. hehe

ade je.. dynda selalu dgr =.="

Mr.She said...

@kura
yelah. dh cakap kn, GASAK la doranggggg..

heh, ko sorg jela pmbaca setia aku.. sadis betul. haha

hanna.dotter said...

ha ha ha ha. nk tlg gelak je weh.

Vidic said...

what happen guy ?? heheh -- melatah !!!

http://plbgaimacam.blogspot.com/2011/09/terlambat-sebulan.html

Mr.She said...

@hanna
ha, gelak jgn berenti. heheh

Mr.She said...

@poruman
apakah? apakah? HAHA

Mr.She said...

@kayuburuk
tah nye, klo dpt pahala takpe gak, ni kot dpt yg sebaliknya. huahua >.<

kura said...

aku sorang je? yak kot. mesti ada lg mesti. *abg beben ada? hahah

Mr.She said...

@kura
woi, jgn nk kaitkn sgt aku ngn uncle beben tu... nt kang jd kontroversi aku xnk tanggung. hahaha CISSSKEK!

kura said...

hahahahaha

ZULHILMI TEMPOYAK said...

org pon mcm tu jugakk...

xsempat nk

hap det...


hhiihih

Unknown said...

ok la tu.. aku penah jumpe org melatah smpai pukul org sebelah.. haa.. lagi bahaya tau..

Mr.She said...

@tempoyak
kan kan kan.. nk sepak2 je berukband ni. nasib la kecik. huhu

Mr.She said...

@heidi
tu lg bagus, lepas tu gerenti takde org berani nk kacau dia lg dh. haha

cik azeya said...

saye budak baik. tak pernah mencarut. silalah percaya. ekeke.