!~THANKS FOR VIEWING~!

!~W.E.L.C.O.M.E~!
ini belog buruk dan berhabuk dan tak laku dan dan dan... kbai.

Friday, 16 September 2011

Jom Sertai Bloglist Wanblur

Assalamualaikum...
bangun pagi2 terus update blog. bagus, 1 usaha yg murni! heh heh
oleh kerana otak masih lagi membeku dek tiupan angin sepoi2 bahasa daripada kipas yg berjenama khind, maka sukacita dimaklumkan bahawa
....
....
....
dynda takkan cakap banyak! yeay! suka tak suka tak?
spe nk join bloglist wanblur? jom cpt3 klik poster ni

or klik SINI

terma dan syarat? sangat3 senang.
*sila baca sendiri dekat blog wanblur ye, belajar berdikarai cket! haha

okey, skg dynda nk tag kura & diya
*psttt psttt.. wanblur yg suruh tag tau. :P

dynda nk pilih kategori....
KAMI COMEL lah.
tapi kategori KAMI BIASA JER tu pn mcm sesuai utk dynda. tapi nk yg KAMI COMEL jugak!
muahaha.. ok dh konpius. ape kata wanblur yg tlg pilihkan? (klau tersenarai la..) wohoho
oklah, tu jee.. tak merapu kan kan kan? tahniah utk aku!
sekians :)

nota kaki:
-kura, moh le join. aku amek kategori KAMI COMEL, ko amik kategori KAMI HENSEM.
 amacam? cun tak? nak lettewwww.. muahaha

8 comments:

kura said...

xmo. aku nk join dua boleh? kami comel dan hensem? ouch. hahaha..

er. kenapa wanblur? nk abg beben! haha

Dynda said...

comel ke pon? hahaha

ala, beben tu len kali la kureeee

diya said...

ehhh kalau diya join, wajib yang KAMI COMEL tu!

*perasan gilakkk*

Dynda said...

@diya
ha, join la join la.. hak3

kura said...

aku comel ok -,,-

Dynda said...

ok la, comel2. zzzz

Teritorial Seorang Penyamun said...

apa ni???
boleh disamun ke???

http://7penyamunbukit7.blogspot.com/

Dynda said...

suka sngt menyamun nye pon.. haha