!~THANKS FOR VIEWING~!

!~W.E.L.C.O.M.E~!
ini belog buruk dan berhabuk dan tak laku dan dan dan... kbai.

Saturday, 14 July 2012

Sebelum dan Selepas

Assalamualaikum..
heyyo heyyo. rindu! 
Rindu blog, rindu kawan2 blog. rindu hupdet blog. rindu pakwe. eh?
aummm bau kedai! perasan something?

hai kawan, saya dah merdeka. awak?
so saya nak bw ni. awak nak? nak nak nak?

sebenaunya kan dah lama tak hupdet blog ni jd tak reti pulak nk hupdet camane. heh heh.
jap, nak ajak main maki maki ni. nak tak nak tak? nak lettew! lalala~

awak, kite ade header baru. awak, kite ade background baru. awak, kite rasa macam ade yang rasa macam nk bagi kaki kt kite. jangan jangan. oke kite tamo gedik2 dah. oke oke. peace!

ekceli kan, aku frust sbb aku nk join contest abam retis tu. bukan tu tapi ni CONTEST MEGA HAZWAN HAIRY cube ah p usha. hadiah ohsem yaww!
eh jap, ade org bace ke entry aku ni yg beriya nk promote segala? :3

takpe lah. mmg xnak join pun sbb dh tau x mungkin menang. tapi.. tapi.. comey tak wajah baru belog kite? heh heh. maaf gedik lagi skali. last last :p

ekceli ekceli nak letak header gerak gerak ni td, ni ha ni ha
tapi dia xnk gerak lak. sedih. k lah. babai.


14 comments:

hairy said...

tudiaaa!! meletop..haha..cntik2...perubahan yg baik :-)

zulhilmi tempoyak said...

xprasan lak header tu td...opsss... ;p

syafiqakarim said...

haaa kan begerak tu
hahahhaa

Mr.She said...

@HH
hewhew. yeay! :p

Mr.She said...

@tempoyak
fineeeeeeeeee :3

Mr.She said...

@iqa
eh eh. aah la iqa.. gerak laaa -__-

hahaha

Boni JLL3 said...

gud luck!!!!!!!!!!! wah.. header gerak2 tu..hehehe

Mr.She said...

abg boni.. knape good luck? sy x join pun contest tu. hiks :D

zaxx said...

cantik la yg leh gerak2 tu..:)

Mr.She said...

tp bile buat header dia xnk gerak. sedih. sobs!

Edy Fee said...

join bukan semata2 untuk menang.hehe ogalaman.hehe
hurmm cntik header baru

Mr.She said...

hehe tp malu nk join sbb tak se-gah header mereka2 yg join :p

Mk Syahir said...

wa suke weh..simple but nice..join jela :'(

Suhami Ahmad said...

wah, selamat berblog walking...hihi...

meh joint contest atok lak
http://anaknegori.blogspot.com/2012/07/contest-sapo-nak-kad-rayo.html