!~THANKS FOR VIEWING~!

!~W.E.L.C.O.M.E~!
ini belog buruk dan berhabuk dan tak laku dan dan dan... kbai.

Tuesday, 28 August 2012

Kotak Misteri

Assalamualaikum..

rasa macam dah lama benar tak hupdet, tak bw, tak ape lg?
sape ntah curi mood blogging aku ni. mohon pulangkan balik *soundtrack misha omar-pulangkan*

harini wa rajin sikit. bangun cuci baju, mandi2, pastu hadap tv. rajin kan? hikhok.
masa wa ngadap tv tu, ade abam hensem call henpon wa, tp wa x perasaan. ok rugi :p
lepas tu ade pulak org bagi salam dekat rumah wa. asalnya wa xnk jawab kuat2, wa jwb dlm hati je. boleh gitu? dah dua tiga kali dia bagi salam tu terpaksa la jugak wa keluar. *benci benci! jln smbil hentak  kaki*

bila dia nampak wa je terus dia tanya:

"Norsyahida sidik ye?" -yakin je kan bang, kalo slh org kan malu? hehu

"ok, sila tulis nama sini, ic sini, otograf sini, blablabla"

pastu wa nampak kotak dekat tangga umah wa

jeng jeng jeng~! *suara latar*

wa terfikir gak, nak kata wa beli barang, mmg tak la. nak kata wa menang peraduan pape pun, tak jugak rasanya =="
jap, tengok nama pengirim
tudiaaa. nama wa slh eja. cis

ok wa dah tau dah sape yg hantar. tp motif? takut pulak nak bukak. kang keluar anak kambing ke sekor cemane? lintang pukang wa lari. takpe lah. wa rasa macam kena mintak izin si penghantar dulu nak bukak kotak ni. *bersambung*

jap, kenapa WA? selalu bukan aku guna AKU ke? kahkah. kbye


27 comments:

Mk Syahir said...

wa teka beca namblas roda!

Misz Mieza said...

Wah! Dapat kotak misteri.. Bestnya! Apakah isinya? Siapakah pengirimnya? Citerlah2.. Kepochi tak ittew? Hikhik! ^_^

Eyda Syahida said...

oih cepat bukak kotak ! wa dah nak lemas duk kat dalam kotak ni hah =='

Zyra Roxx said...

menurut firasat gua, teddy bear berukuran 14 inci persegi, kuhkuh

Syafiq Ajis said...

mungkin hanya sebuah kotak tanpa isinya.. tahniah!! Anda menang kotak kosong!! wakakakaka..

Mohammad Thaqib Mohd Zaki said...

Damn. Bersambung lak. -.-

leakedknowledge said...

maklumat peribadi-alamat/nama pengirim/pnerima aku nampak dgn jelas di situ slps ak lakukan zooming pd pic >.<

Mr.She said...

@mk
gua teka acar timun. ehh

Mr.She said...

@mieza
hewhew. mohon tggu sambungannye :p

Mr.She said...

@eyda
lah, lu ke kt dlm ni? mohon tggu seminggu lg baru wa bukak. haha

Mr.She said...

@zyra
wa rasa firasat lu x roxx. eh! kahkah

Mr.She said...

@syafiq ajis
wa rasa juga begitu. tp kenapa berat? haha

Mr.She said...

@thaqib
mohon bertabah. kahkah

Mr.She said...

@leakedknowledge
mohon jgn hntar kotak misteri utk wa lg. ehh. haha

O CIKTEDDY said...

yeay dh smpai da hadiah kite kat die! :P

Mr.She said...

yeay! maceyhhh cik teddy :p

KorN said...

selamat jugak sampai barang yang aku pos kat ko eh.. eh tapi sejak bila nama aku jadi eja ni? sweet pulak nama aku.. keh keh keh...
*juz be urself, okei kot guna gnti diri aku.. kalo wa macam ...............

Mr.She said...

kahkah. sweet rupanya nama ko kan korn? :p

ni sbb terbawak2 dr grup apakah la duk ber wa-lu ni. kahkah

hazwan hairy said...

wahhhh bnda apakah?haha

Zul De Alexis said...

wa teka katak comel..eh? hahaha

aimi.syafiqah said...

weyyy ape tu weyy ?

boni kacak said...

apakah yang ada dalam tu???

Mr.She said...

@hh
hewhew. rahsie :p

Mr.She said...

@zul
wa teka katak puru. hikhok

Mr.She said...

@aimi
ntahhh. hehu :p

Mr.She said...

@abam boni
teka? :D

Edy Fee said...

hehe wah dpt hadiah best2