!~THANKS FOR VIEWING~!

!~W.E.L.C.O.M.E~!
ini belog buruk dan berhabuk dan tak laku dan dan dan... kbai.

Friday, 3 June 2011

GEDIKS?? WHAT THE HELL!

Haa.. nmpak? Nmpak ngn jelas kn tajuk tu.. so, kpd sesape yg rse dye gedik tu (samada dye sedar dye tu gedik ke tak) kn, sory la.. bukan nk mgata sgt la kn.. tp nk lepas geram skejap. kejap je, x lama.. 
eh, asal pulak dynda nk kutuk2 org tu gedik ke hape ke.. lantak dye la.. none of your biz la cik dynda oi...”  
ha! Mmg la bkn urusan aku.. yg xde kaitan ngn aku tu, lantak la nk gedik ke nk hape ke.. do i care? Suka hati kome la.. idok le awok ni kesah.. tp klo dynda ckp ni, yg ade kaitn ngn dynda la ni.. awok ni idok le nk ceghita pnjg, tp awok nk tnye kome2 sume.. kome suka ke idok kalo ade pompuan tu, dah ade BALAK, then still nk MENGGEDIK ngn BALAK ORANG LAIN lg.. haa.. hape kome rse? Klo pompuan tu mggedik ngn pkwe kome.. jawab2. Huh. Dynda bengang gile la ngn org mcm ni kn.. rse nk bako~ je idop2.. (bak kate usop). Weh, klo ko gedik ngn laki lain yg still xde awek lg, lantak situ la.. (curik ayt ecah) tp ko gedik2 tu ngn laki aku.. ngok!! Eiii kurang ajar ko ni (ayt mira pulak). Ko dh tau pon dye tu laki aku.. skg ni slh sape?  jgn nk ckp “salah udin...” (ni curik ayt nurul pulak). 
Eishh plagiarism btol larh dynda neh, tau nk ciplak ayt org je.. hohoho.. 
neway ‘budak gedik’, ak mmg dh lme sabo ngn ko.. haa jgn ko carik pasal ngn aku eahh.. INGATTT..! (lastly, ayt upin ipin) huh! 
ADIOS AMIGOS!

No comments: