!~THANKS FOR VIEWING~!

!~W.E.L.C.O.M.E~!
ini belog buruk dan berhabuk dan tak laku dan dan dan... kbai.

Tuesday, 20 March 2012

Seribu vs Cinta, Mana Kau Pilih Oii?

Assalamulaikum..

ada paham?

bila kau kejar duit, kau kesuntukan masa. 
bila kau kesuntukan masa, kau lupa orang yang kau sayang. 
bila kau lupa orang yang kau sayang, kau buat dia kecik hati. 
bila orang yang kau sayang kecik hati, dia mula tawar hati. 
bila dia mula tawar hati, dia dh x berapa nk kesah dengan kau. 
bila dia dh x berapa nk kesah dengan kau, dia mula main kenyit2 mata dengan jantan lain *gatal jugak perempuan nih. 
bila dia mula main kenyit2 mata dengan jantan lain, kau dalam situasi terancam. 
bila dia dah jatuh hati degan laki lain, kau? 
kau melepas lah jawabnyeee.

hoh. nampak? sikit punya panjang formula aku, kalah sungai Nil. nak cakap nye masa tu penting dalam C.I.N.T.A. tahu tak wahai lelaki2 sekalian? yg gay tu x payah tahu pon takpe.
so, kau rasa worth tak kau gadai (abaikan) hati perempuan yg sayang kau, terima kau baik buruk, semata2 untuk duit yang hanya berjumlah seribu hengget? kalau kau rasa worth tu agaknya kau ni buta kayu dalam cinta. 
sekian. no hurt feeling. peace yooo~

persoalan:
lari topik ke aku nih? okbye

18 comments:

kura said...

amboi. bukan main bercintooo nauu ekau ni yee. hahha

Mr.She said...

aku bg tazkirah jelah kuraaa. hahaha

Edy Fee said...

terbaik la gmbr tu,.,,
lepas ni kosongkan akuan pindah kan duit kat wanita.hahahah

O CIKTEDDY said...

erk no comment.haha

Mr.She said...

@edy
pehh. sanggup ke? haha

Mr.She said...

@cikteddy
tu haa.. ade je komen :P

Nadzmy said...

haha....bff

Miziey said...

Not worth. Tapi kena gak cari duit kan? yang penting tak abaikan hati dan perasaan awek sendiri. :)

Mr.She said...

@nadzmy
ape yg bff nye? lari topik ehh. haha

Mr.She said...

@miziey
absolutely! agreed 1000000%

widiea azira said...

alah bia la dy cari duit. .ak nak duit! duit! duit! hahah

Mr.She said...

dh mu materialistik.. keh3 :P

O CIKTEDDY said...

haha..xtau nak kate ape kan.

syafiqakarim said...

bila brcinta kena balance.
duit penting masa bersama pun penting
baru lah dua dua harmoni.kahkah

eceh aku ni -.-

Zakaria's daughter said...

cinta pada Allah lagi tak rugi hape2.
keke.

IEQAH said...

yeahhhh mmg masa je dptt lembutkann hatii n sembuhkan hati yg sakit..tapi bape lamaa nthaa la kn

O CIKTEDDY said...

lame x update?huhu

yad'z said...

bagus tazkirah ni. hahahaa