!~THANKS FOR VIEWING~!

!~W.E.L.C.O.M.E~!
ini belog buruk dan berhabuk dan tak laku dan dan dan... kbai.

Saturday, 31 March 2012

April Fool Hotak Kamu!

Assalamualaikum..

hah. hairini 31 hari bolan 3! plan nk buat april fool ke kamu?? 
eh, katanya april fool tu haram. SERIOUSLY?? kenapa aku tak penah tahu? jahilnye gua. siap penah jd mangsa lg tuh. dulu la. dulu. puii

***
tok dalang: hoi! smpai hati ko buat aku cmni kan? aku tak sangka prngai ko mcm ni
mangsa: wehh ape nih? aku buat salah ape? aku curi spenda ko ke? oh TIDAK!
tok dalang: suda la ko. mulai harini kita putus kawan!
mangsa: ehhh ape ni? aku buat salah ape ni? bgtau la pelis pelissss T__T

>>dialing... tuttt tutt.. tutt tutt.. ~~(this is the voice mail box for the number blablabla)<<

ya Tuhan.. ape salah aku nih.. tak semena rasa nak tuju lagu d'masiv-apa salahku

maka keesokannya sang mangsa(aku lah tuh) pegi kelas sambil buat muka monyok
*monyok means muram

hah! tudia2 tok dalang dah masok kelas! tak kira. aku nk merajuk jugak. merajuk jugak sambil hentakhentak kaki. *gedik ini perempuan

5 minit kemudian...

kawan meja sebelah: nah, ade surat utk ko..bukak weh bukak!

tadaAA!!
gambar hiasan. lukisan 'tok dalang' tu lg SUPERB wa ckp lu :3

APRIL FOOL HOTAK KAMU! ok aku merajuk 2 minit.
***
dah abes. aku rase ni entry paling kebudak-budakan yg aku penah tulis. fuuuuuu~! byebye

nota kaki cagu:
-x payah la nk main april fool segala. bole buat org mati kne high attack tahu? o.O

20 comments:

widiea azira said...

rugi tak buat haha

Mr.She said...

bnyk la mu pnya rugi cik wiwi..

Zakaria's daughter said...

haha.
dulu wa sekolah wehh ckg2 pung kene april fool.
lalalaa

yad'z said...

dulu selalu jek kena.. =="

Cik Yatt said...

tak prnh kene kot..sape wat tu..mmg cari psal..

folo sni

Mk Syahir said...

hahaha..sabor2.. =)

O CIKTEDDY said...

penah jugak la terkena tp cik marah bukan sbb die fool kan cik tp knp die harus join bnde2 cmni jugak...huhu

Mr.She said...

@zakaria's daughter
aih, smpai cikgu pon kene? biar benar. haha

Mr.She said...

@yad'z
peh, selalu? ni mesti pemes nih.. :D

Mr.She said...

@cik yat
tahniah sbb x penah kene :3

Mr.She said...

@MK Syahir
sabo sabo :3

Mr.She said...

@cik
hewhew. kan dh kne marah.. XD

kura said...

apa ni apaa niiiiiiii? hahah...

Miziey said...

High attack???
Apa jenis attack kah ituu??

Zakaria's daughter said...

errr.
betull tuhh.
tersangatt childishh entry nehh.
gusuk2 mate.
haha.

Mr.She said...

@kura
entah, aku pon xtahu ape jadahnye ni

Mr.She said...

@miziey
lebih kurang mcm otomen gitu la kot.. =_="

Mr.She said...

@anak zakaria comel
HAHA! ok terima kasih. bukan setakat fizikal je awet muda, kepala hotak ni pon awet muda jugakss.
muntah. :3

syafiqakarim said...

dulu zaman bbudak,dok ikut gak.
skng dah tau hukum hakam xmain dah laaa :p

Mr.She said...

skang ni zman tuatua. wt cara org tuatua. kehkeh >.<