!~THANKS FOR VIEWING~!

!~W.E.L.C.O.M.E~!
ini belog buruk dan berhabuk dan tak laku dan dan dan... kbai.

Friday, 14 September 2012

Hantu Peti Ais

Assalamualaikum..

ok sekarang aku bukan nak cerita pasal hantu petis ais yang dekat kedai runcit yang suka suki je nak rasuk orang yang kecoh dekat youtube dua tiga hari lepas. bukan ye. bukan.
[jadah apa lu crita?] -ABAIKAN.

HANTU MANA WUJUD!
*ayat yang pernah mencium lembut gegendang telinga aku suatu ketika dahulu.
dan aku mula save dalam micro chip otak aku : ok. hantu tak wujud. tak wujud.
dan seterusnya aku dah tak takut hantu. senang bukan?

ok. perhatikan ayat last perenggan kedua. ada unsur penipuan disitu. hakikatnya aku tetap takut hantu. SEDEH! eh, lek luu. baru intro ni. cite hantu nye kat bawah 

****
pada suatu malam jumaat keliwon...
 eh bukan, malam ni malam sabtu kan? entah. *pesen cakap sorang2*

masa tu dalam plus minus pukul 12am la. ade la sorang housemate aku ni duk kat sinki;gosok gigi.
tengah syok dia duk gosok gigi, tiba tiba ada satu kelibat lalu kat blakang dia. tapi dia tak perasan. lepas tu mungkin dia dengar macam pintu peti ais dibuka. lantas dia menoleh ke arah peti ais tersebut..
kemudian

"aaaaaaaaa!!" -heh. comel gila dia menjerit

kelibat tadi tu aku la baq hang.
cis! terkejut dekat aku rupanya. nasib baik tak terhempas bekas air kat tangan aku. yang aku heran nye, aku lalu kat belakang dia kot, takkan la bunyi tapak kaki aku pun dia tak dengar? ke...
woi, kau nak kata muka aku macam hantu ke ha?!
aku teka dia terkejut ngan rambut aku. wkwkwk (ok sakit gusi aku gelak centu)

kbye

28 comments:

Everything's Everythings said...

hahaha nasib baik ni bukan entry cter hantu yg betul..
tapi ngeri juga kalau ad hantu peti ais tu lol
Hantu curi minum air je =.=

Mr.She said...

wakaka. kesian hantu tu dahaga :3

muhammad asyraf said...

aaaaaaa... jerit sama.. :)

wah..nasib baik xde kejadian buruk berlaku :)

muhammad asyraf said...

datang singgah dan follow skali erkk :)

Mr.She said...

auww. lg comel kalo asyraf yg jerit centu. hiokhiok :p

Mk Syahir said...

kalau lu jadi hantu wa sanggup..ehh?

Mr.She said...

sanggup gaponye MK? kahkah

CekbOlat-bOlat said...

hahahaha.. macm2 beteii =.="

boni kacak said...

hahahaha.. kena suruh dia korek telinga tu..hehehehe

zulhilmi tempoyak said...

ntah2 tuan pnya muka sndr pon takot tgok ape.. hahaha

Mr.She said...

@cekbolatbolat
ntah. macam macam :3

Mr.She said...

@abam boni
rasanya centu la kan. heh heh :p

Mr.She said...

@tempoyak
kahkah. kekurangan ajau yee :p

Leeza dayasari [santai leeza] said...

emmmm saya singgah sini.. melayari blog ini....
hmmmmmmm

aswadz said...

tgh bayangkan rambut hang mcm mana. ekeke...

O CIKTEDDY said...

mesti lulu pakai bedak sejuk mlm tu kan? *jadah wa ckp dh mcm kechik*

Mr.She said...

@aswadz
kahkah. mohon jgn bygkan :3

Mr.She said...

@cikteddy
mane ade.. bedak sejuk wawa dah kena gigit ngn tikus suatu ketika dahulu. eh? kahkah

Yana Sakura said...

hahaha....igtkn hantu btol td..
kahkah..

t'kezot tgk akak pkai bdak sejuk kot..putih melepak mcm tepung komak.. :p

zila manaf said...

hahah comei je....rambut mengerbang ke??? hehe

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

mesti jenis lemah semangat.. sama la kte kalao org sergah cikit da terperanjat beruk

Fiza Suhaimi said...

nasib baik bukan hantu betul..heheh :D

ainraus said...

hihihihihihi. comel pulak insiden ni. :)

Misz Mieza said...

Hai! Salam kenal! MM datang terjah & follow dari "Senarai Bakal Di Review Tiga Suku" by MK Syahir..

Follower #392.. ^^,

duniafana said...

hantu men2 sama kamu ni

Myideakini [dot] com said...

Salam....

Biasanya kalau hantu peti ais ni kan...hantu yang suka cari makan dalam peti tiap2 malam masa tgh lapor...ahahaha

Dijemput untuk join segmen MYideakini....

Aku Terjah! Aku Follow! Apakah itu?

widiea azira said...

muke mcm hantu la betul kot hahAha

cik nana said...

kalau hantu peti ais betul2 camne. haaaa ;p